20:04

nu är jag hemma från min träning.
den var väldigt dryg som alla andra.
men snart är det match och då måste vi träna.
jag älskar fotboll.det finns ingenting som är roligare.
jag brinner verkligen för det. men, träningarna är skit.
jag hatar att träna,beror på en grej :) ska inte ta upp det här.
det är synd att man ska behöva tycka så :(

aja, min förkylning har inte blivit bättre.
det gjorde det svårare att träna.
men jag ska dricka lite tea nu och hoppas att det blir bättre:)

olle har precis kommit hem :)
jag har inte träffat han innan vi åkte till London.
åh han blev så glad ,jag med :)

vi syns ikväll :)

jag just nu, ser gladeare ut än vad jag är ;)

bilden gör han inte rättvis, han är sötare :)

seeu

Kommentarer
Postat av: imme :D

hihi superduper söta båda två (A)

2010-04-19 @ 21:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0