tråkig jag är :(

har precis varit ute och tagit lite frisk luft.
jag har bara varit inne hela dagen.
jag har ränsat min gaderob.
och jag har pysslat lite :)
jag älskar att pyssla, det gör jag nästan alltid :D
imorgon är det skola som sagt.
vilket inte jag tycker är så roligt, pga en lärare :( synd :.(

Har haft ont i axelen,ryggen och nacken hela dagen :/
plus att jag hittat mina skåpsnycklar :D
har haft mina böcker i bästis skåp :/
hon är underbar :D

plus att jag känner mig riktigt fet,
jag fick fem kilo godis av mina fotbollskompisar påmin fest :)
jag har gått och små ätit hela tiden :(
kommer bli fet som en gris.
Nää, nu var jag taskig mot grisen :) 
 
lite små onödigt inlägg. ville bara skriva lite :)

jag saknar min långa lugg,

allt känns piss just nu :D

seeu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0